Våre timer

Vi tilbyr et bredt spekter av forskjellige yoga og pilates  timer og kurs. Alt fra det helt rolige, nedstressende, terapautiske til mer energisk, fysisk, styrkeorienterte.

Vi tilbyr vanlig yoga og Hot Yoga. Pilates, Barre og til og med Zumba og eksposiv styrke trening.

På Emijoly får du et komplett tilbud for å holde deg i form både mentalt og fysisk. Felles for alle timer er god oppfølging av dyktige instruktører og små klasser der du vil bli justert og instruert på en grundig måte.

 
 
Hotyoga1.jpg

Absolute Hot Yoga

En sekvens med en rekke yogastillinger som utføres i 40 grader. En perfekt kombinasjon av styrke og fleksibilitet. Hver stilling forbereder kroppen på neste stilling. Passer ikke for gravide og hjertesyke.


Bikram-Style

26 yogastillinger utføres i 40 grader. Kombinerer både styrke og fleksibilitet. Jobb utfra der du er og du vil se en stor forbedring fra gang til gang. Passer for alle. (Ikke gravide og hjertesyke på grunn av varmen)


Hotyoga2.jpg

hotyoga3.jpg

Hot Core Flow

En yogatime full av flyt og energi i et oppvarmet rom som holder 40 grader. Musikk, pust og bevegelse i perfekt harmoni. Passer for alle. (Ikke gravide og hjertesyke på grunn av varmen)


Hot Yin

En rolig time i oppvarmet rom. Se for deg at varmen omfavner deg som en myk dyne. Denne timen skal få deg til å slappe av, stresse ned og mykgjøre musklene dine. En fin erstatning for en god massasje.

34258699_831358823717080_2624728783160082432_n.jpg

39957105_911729592346669_7913844904965439488_o.jpg

Ashtanga

Her gir vi deg en grundig gjennomgang i Primary serien som er den første serien i Ashtanga. Det er en sekvens som vi jobber med hver gang. En perfekt sekvens som gir deg både styrke og fleksibilitet. 


Rolig Yoga/Yin

Vår roligste form for yoga. Passer for deg som ønsker å bli mer fleksibel, stresse ned eller bare få et lite pusterom i en hektisk hverdag. Passer for alle.

boks2.jpg

Barre1.jpg

Barre

Stående Pilates. Denne treningsformen er en av våres mest populære timer. En super effektiv styrketime som strammer opp musklene i rumpe, lår og hofter. Passer for alle og du trenger ingen rytme eller koordinasjons ferdigheter. Etter timen vil det føles som du har fått et rumpeløft.


44209155_942906859228942_1078837171336511488_n - Kopi.jpg

Pilates

En styrketime som styrker hele kroppen fra innsiden og ut. Kombinerer pust og styrke. Passer for alle. Spesielt bra for deg som sliter med rygg, nakke, hofte problemer.